E- Marketing w praktyce. ARTUR MACIOROWSKI
Opis
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!
Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW,
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętnemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media,
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści,
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu,
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu.
Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!
WYDAWNICTWO: samo sedno
MIEJSCE WYDANIA: Warszawa
ROK WYDANIA: 2013
LICZBA STRON: 216
OKŁADKA: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788377882665
STAN: bardzo dobry
Uwagi: brak