Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najnowsza i obszerna monografia Katedry Wrocławskiej, opracowana przez prof. arch. Edmunda Małachowicza, będąca podsumowaniem prowadzonych przezeń od kilkudziesięciu lat prac konserwatorskich i badań naukowych, ukazuje się w jubileuszowym roku Tysiąclecia Diecezji wrocławskiej i Metropolii gnieźnieńskiej.
WYDAWNICTWO: Polska Akademia Nauk
MIEJSCE WYDANIA: Wrocław
ROK WYDANIA: 2000
LICZBA STRON: 344
OKŁADKA: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 8391091120
STAN: dobry plus UWAGI: delikatne ślady zalania na dolnej krawędzi pierwszych i ostatnich stronach książki, lekkie wgniecenia na okładce, minimalne zarysowania okładki
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.