Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
delikatne przetarcia i ślady zagięć okładki, naklejka z ceną na tylnej stronie okładki, naklejka na grzbiecie okładki, znak pieczątki na pierwszej stronie, luźne strony 219-228
Dane techniczne
TYTUŁ
Być zakonnicą
AUTOR
Ks. IGNACY ZIEMBICKI
WYDAWNICTWO
Wydaw. Diecezjalne
MIEJSCE WYDANIA
Sandomierz
ROK WYDANIA
2000.
LICZBA STRON
318
OKŁADKA
MIĘKKA
DŁUGOŚĆ FIZYCZNA POZYCJI (CM)
20 cm.
GATUNEK
Książki
ISBN
8388006614
STAN
BARDZO DOBRY
UWAGI
delikatne przetarcia i ślady zagięć okładki, naklejka z ceną na tylnej stronie okładki, naklejka na grzbiecie okładki, znak pieczątki na pierwszej stronie, luźne strony 219-228
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.