Nie jestem autorką dziesięciu bestsellerów ani doświadczoną pisarką. Jestem osiemnastoletnią dziewczyną, która spotkała Chrystusa. To On jest źródłem wszelkiego dobra i piękna. Obserwuję świat i widzę ludzi smutnych, zmartwionych, przytłoczonych problemami... I zawsze chcę wykrzyczeć: "Bóg was wszystkich tak bardzo kocha!". Napisałam książkę. Chcę, żeby stała się źródłem pociechy dla wielu zmartwionych. Może dla kogoś będzie iskierką nadziei wzniecającą płomień przemiany.
Dane techniczne
TYTUŁ
Dlaczego?
AUTOR
KLAUDIA MIŚKOWICZ
WYDAWNICTWO
Wydawnictwo Siostr Loretanek
MIEJSCE WYDANIA
Warszawa
ROK WYDANIA
2013
LICZBA STRON
152
OKŁADKA
TWARDA
ISBN
9788372576385
STAN
BARDZO DOBRY
UWAGI
minimalne ślady użytkowania na okładce książki
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.