Jakie pytania zadają sobie ludzie nam współcześni? Jakich odpowiedzi potrzebuje wierzący? Dzisiaj dla człowieka brak wiary nie jest tragedią, tak tego nie odczuwa, natomiast niepokoi go, i owszem, brak nadziei, a co najgorsze - stara się go zastąpić takimi substytutami jak optymizm. Kwestia nadziei jest dla niego kwestią kluczową. I nasi współcześni zadają sobie pytanie, czy istnieje nadzieja dla "teraz", czy mogą ją odnaleźć w chrześcijaństwie, a przede wszystkim - co jest podstawą chrześcijańskiej nadziei?...
Dane techniczne
TYTUŁ
Raport o stanie nadziei
AUTOR
KARDYNAŁ GERHARD L. MÜLLER
WYDAWNICTWO
ARTI
MIEJSCE WYDANIA
Warszawa
ROK WYDANIA
2017
LICZBA STRON
244
OKŁADKA
TWARDA Z OBWOLUTĄ
ISBN
9788377408117
STAN
BARDZO DOBRY MINUS
UWAGI
ślady zalania i naddarcie na tylnej części obwoluty
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.