Winning znaczy zwyciężyć. JACK WELCH, SUZY WELCH
Opis
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Dane techniczne
TYTUŁ | Winning znaczy zwyciężyć |
AUTOR | JACK WELCH, SUZY WELCH |
WYDAWNICTWO | Wydawnictwo Studio Emka |
MIEJSCE WYDANIA | Warszawa |
ROK WYDANIA | 2005 |
LICZBA STRON | 400 |
OKŁADKA | TWARDA Z OBWOLUTĄ |
ISBN | 8388931717 |
STAN | BARDZO DOBRY |
UWAGI | minimalne zarysowania na obwolucie, naklejka na tylnej części obwoluty, lekko przybrudzony górny i dolny brzeg stron |