Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Książka ta to zapiski z ostatnich miesięcy życia byłego narkomana, który już jako dojrzały, czterdziestoletni, mężczyzna dzięki Wspólnocie Wieczernika s. Elwiry powrócił do życia, lecz gdy zaczął planować swą przyszłość zachorował na raka. Niewątpliwą wartością tych refleksji jest ich autentyzm. Warto przeczytać je, by przekonać się jak trudne bywa nawiązanie właściwych relacji między Bogiem a człowiekiem.
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Zakonu Pijarów
MIEJSCE WYDANIA: Kraków
ROK WYDANIA: 2002
LICZBA STRON:128
OKŁADKA: miękka
STAN: bardzo dobry
ISBN: 8376291116
Uwagi: Niewielkie ślady użytkowania na brzegach okładki i stron
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.