Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Oczarowanie Asyżem przeżywa każdy. Oczy jakby same wznoszą się ku niebu, skąd spływa ukojenie. R. Brandstaetter napisał w "Kronikach Asyżu", że kto raz był w tym mieście, pragnie zbudować świat na wzór św. Franciszka. Rodzi się jednak pytanie: kim byłby św. Franciszek w naszych czasach, co uczyniłby? Czy płakałby nad zatrutą ziemią? Czy byłby tylko owcą wśród wilków? Od czego zacząłby zmieniać świat i ludzi? na te i inne pytania poszukuje odpowiedzi Czesław Ryszka.
WYDAWNICTWO: Oficyna Wydawnicza 4K, 1993 r. ISBN: 8385214097 STAN: dobry OPIS: lekko podniszczone szczyty i boki stron, w kilku miejscach pieczątki biblioteczne
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.